LIYA GARDENS

הרצליה הירוקה

צילום: איתי סיקולסקי

הסביבה

דקות ספורות מהלב האורבאני הפועם של הרצליה. הכול קרוב, הכל נגיש. דקות ספורות מהיכל אומנויות הבמה, מרכז הספורט העיורני, הקאנטרי קלאב, פארק הרצליה וכמובן קניון שבעת הכוכבים. כבישי הגישה לשכונה וצירי התנועה המרכזיים שמובילים אליה, מספקים לדיירי הפרויקט גישה מיידית לת"א דרך נתיבי איילון או צירי החוף. הקפדה על עקרונות הבניה הירוקה.

צילום: איתי סיקולסקי

הפרויקט

שני בנייני מגורים בני 12 קומות בסמוך למרכז הבינתחומי בהרצליה הירוקה- קונספט מגורים חדשני ומרהיב, הקובע רף חדש של חוויית מגורים יוקרתית באזור המבוקש ביותר בהרצליה. 87 יחידות דיור. דירות 5 חדרים, דירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. אדריכלות: ברעלי לויצקי כסיף. סטטוס פרויקט: בבנייה.

צילום: איתי סיקולסקי

הדירות

דירות אלגנטיות של 3,5 חדרים' דירות גן מיוחדות, מיני פנטהאוז ופנטהאוזים ענקיים הצופים לנוף. כל דירה בפרויקט היא יחידת מגורים מודרנית המעוצבת בקפידה, מפרט עשיר ואיכותי מפרט יוקרתי וגימור מוקפד שתוכנן על פי קונספט PRIVATE GARDEN המציע לדייריו פארק פרטי סגור פארק פרטי שטרם נראה באזור, לרווחת הדיירים שעוטף את הבניינים ומשתרע על פני חצי דונם . הכניסה לגן מתבצעת באמצעות מפתח/ קוד לדיירי בניין בלבד

צילום: איתי סיקולסקי

תכנון אדריכלי

D-BLK Architects – ברעלי לויצקי כסיף דה לה פונטיין

צילום: איתי סיקולסקי